• Faq

W jaki sposób mogę sie z Wami skontaktować?

Nasi dystrybutorzy odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16. Skorzystaj z zakładki KONTAKT, aby wybrać najwygodniejszą dla siebie formę komunikacji.


Nikt nie odpowiada na moje telefony ani maile, co się dzieje?

Czasem zdarza się, że jednocześnie obsługujemy klientów w lokalu i odbieramy zapytania telefoniczne i mailowe. Dokładamy wszelkich starań, aby żaden z naszych klientów nie musiał czekać na pomoc. Jeśli nie uda Ci się do nas dodzwonić spróbuj proszę ponownie za kilka minut.


Czy można Was odwiedzić?

Tak. Lista najlepszych dystrybutorów znajduje się w zakładce KONTAKT. Wybierz najbliższego z nich, by mógł Ci zapewnić najlepszą obsługę już po sprzedaży: w razie potrzeby pomoc na budowie, łatwy i szybki dostęp do akcesoriów dodatkowych, części i urządzeń zastępczych!


Czy mogę obejrzeć agregaty przed zakupem?

Tak. Abyś był pewny do słuszności zakupu oferujemy Ci możliwość przetestowania działania sprzętu w naszym lokalu, na Twojej budowie lub u Ciebie w firmie. Z przyjemnością pomożemy Ci dobrać najlepszy sprzęt do Twojej pracy, pokażemy jak działa i odpowiemy na wszelkie pytania. Prezentacja jest bezpłatna - więc nic nie tracisz!


W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

Aby złożyć zamówienie na wybrany przez Ciebie produkt znajdź go na stronie, a następnie skontaktuj się ze swoim najbliższym dystrybutorem telefonicznie, poprzez e-mail lub osobiście w siedzibie dystrybutora.


Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Zamówienia złożone do godziny 14 staramy się realizować w dniu zamówienia - jeżeli towar znajduje się w magazynie. Proszę jednak pamiętać, że w wypadku płatności przelewem możemy oczekiwać zaksięgowania Twojej wpłaty. Maksymalny czas realizacji zamówienia to 14 dni roboczych. Jeśli z jakiś przyczyn będzie to niemożliwe powiadomimy Cię niezwłocznie.