• Faq

Czy produkt dostępny na stronie jest również dostępny w magazynie?

Dokładamy wszelkich starań aby dostępność produktów na stronie jak najwierniej odzwierciedlała nasze stany magazynowe. Jeśli zamówiony przez Ciebie produkt będzie wycofany, lub chwilowo niedostępny zostaniesz poinformowany przez naszego handlowca zaraz po odebraniu Twojego zamówienia.


Nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia, co zrobić?

Może się okazać że z przyczyn technicznych z naszej lub ze strony Twojego operatora zamówienie nie zostało dostarczone, lub zostało opóźnione. Jeśli w ciągu 8 godzin roboczych od wysłania zamówienia nie otrzymasz potwierdzenia skontaktuj się ze swoim dystrybutorem.


Czy mogę odebrać zamówiony produkt osobiście?

Tak. Odbierz swój sprzęt u swojego dystrybutora lub umów się z nim, by bezpłatnie dowiózł go do Twojej firmy lub na budowę i wykonał szkolenie z obsługi wraz z uruchomieniem urządzenia i pokazem malowania.


Jakie są formy płatności?

Kupując u dystrybutora masz możliwość wybrania różnych formy płatności, i wybrać tą, która będzie dla Ciebie najwygodniejsza. O szczegóły zapytaj swojego dystrybutora